مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تجدید میثاق ورزشکاران باقرشهر (جام جوان پهلوان)با آرمان‌های انقلاب اسلامی

مراسم تجدید میثاق ورزشکاران باقرشهر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با حضور مدیران شهرداری باقرشهر در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، در آستانه دهه فجر و آغاز جام “جوان پهلوان” آیین تجدید میثاق ورزشکاران با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و تجدید عهد با مقام معظم رهبری با حضور مرتضی همتی شهردار باقرشهر، کادر اجرایی، کارکنان شهرداری و نیز جمعی از ورزشکاران در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این آئین با شکوه که در آستانه رویداد بزرگ ورزشی و فرهنگی استان تهران برگزار شد، ورزشکاران به مقام والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، به روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب ادای احترام کردند و یاد و خاطره روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

مرتضی همتی شهردار باقرشهر در حاشیه آئین تجدید میثاق ورزشکاران باقرشهری با آرمان‌های امام راحل (ره) اظهار داشت: در شب میلاد حضرت علی (ع) و پیش از آغاز نخستین دوره از رویداد بزرگ ورزشی و فرهنگی استان تهران در باقرشهر، جمعی از ورزشکاران و کادر اجرایی جام “جوان پهلوان”با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید بیعت کردند.

وی افزود: جام “جوان پهلوان” بزرگ‌ترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران است که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در باقرشهر با حضور بیش از 5 هزار ورزشکار برگزار می‌شود.

شهردار باقرشهر در ادامه گفت: این رویداد از روز 5 بهمن‌ماه همزمان با ولادت حضرت علی (ع) آغاز و تا 19 بهمن‌ماه مصادف با مبعث حضرت رسول (ص) ادامه خواهد داشت.

همتی تصریح کرد: امروز با ستاد اجرایی برگزاری مسابقات و جمعی از ورزشکاران در محضر مبارک حضرت امام خمینی (ره) هم پیمان شدیم تا این رویداد بزرگ ورزشی و تاریخ‌ساز باقرشهر را با بیشترین کیفیت به سرانجام برسانیم

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه