مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در آستانه جام جوان پهلوان روسای هیات‌های ورزشی باقرشهر با شهردار دیدار کردند

در آستانه برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی و ورزشی جهان پهلوان شهردار باقرشهر با رؤسای هیئات ورزشی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، نشست شهردار باقرشهر و رؤسای هیئات ورزشی باقرشهر در آستانه برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ورزشی و تاریخی استان تهران در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
مرتضی همتی در این نشست با اشاره به برگزاری جام جوان پهلوان در شهر باقرشهر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جام جوان پهلوان با مشارکت بیش از 5 هزار ورزشکار در بیش از 25 رشته ورزشی در سطح استان تهران و با حضور بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری رویدادی با این کمیت و کیفیت در سطح استان تهران بی‌سابقه است افزود: جام جوان پهلوان با همت و پیشنهاد شهرداری باقرشهر و همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از 5 بهمن‌ماه در راستای معرفی بهتر ظرفیت‌های ورزشی این شهر قهرمان‌پرور و آغاز می‌شود.
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: به‌منظور برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ، 3 سالن ورزشی فدک، غدیر و خانه ژیمناستیک اورهال شده و اقداماتی نیز برای آماده‌سازی سایر میادین ورزشی صورت گرفته تا ورزشکاران در این ایام بدون هیچ‌گونه مشکلی در رقابت‌ها شرکت کنند.
همتی تصریح کرد: اجرای مسابقات ورزشی تحت نظارت اداره ورزش و جوانان باقرشهر و توسط هیئات ورزشی برگزار می‌شود لذا رؤسای هیئات ورزشی باید نهایت توان خود را در برگزاری باشکوه این برنامه عظیم به کار بگیرند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه