مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری سارق خودرو در دولت آباد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق خودرو در محدوده دولت آباد خبر داد و گفت: متهم به بیش از ۷ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت خودرو در محدوده دولت آباد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم تجسس کلانتری ۱۶۷ قرار گرفت.

وی از انجام تحقیقات میدانی و احراز هویت متهم این پرونده‌ها خبر داد و گفت: تیم عملیات کلانتری دولت آباد در بیستم دی ماه امسال با تعقیب و مراقبت چند ساعته، سارق را حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد، افزود: سارق ۲۸ ساله دارای سوابق متعدد کیفری می باشد که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. 

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه استفاده از وسایل حفاظتی بازدارنده در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیرگذار است از مردم خواست از پارک کردن خودرو در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه