مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خبر خوب فرماندار ری برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به دلیل معرفی نشدن زمین مناسب؛ شهروندان ری جهت ثبت نام در این طرح به انتخاب شهرهای همجوار مجبور هستند، به همین دلیل موضوع شناسایی و تامین زمین مناسب برای اجرای این طرح در دستور کار مجموعه شورای مسکن و دستگاه‌های متولی قرار گرفته است که خوشبختانه به نتیجه خوبی رسیده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛مهدی باب الحوائجی روز سه شنبه در نشست شورای مسکن شهرستان ری افزود: برنامه ریزی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن با استفاده از ظرفیت زمین‌های شهرستان ز اولویت های اصلی ما است که هدف آن ساماندهی متقاضیان در داخل جغرافیای شهرستان و جلوگیری از پراکنده شدن و اجبار شهروندان ساکن ری جهت ثبت نام در پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های همجوار است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع تأمین مسکن بویژه برای قشر کم درآمد جامعه خاطرنشان کرد: امروز هزینه های مربوط به تأمین مسکن و پرداخت اجاره بها سهم بزرگی از درآمد یک خانوار را به خود اختصاص داده و تامین مسکن مناسب به یکی از دغدغه های جامعه بویژه اقشار کم درآمد و دهک های پایین اقتصادی شده است.

این مسئول افزود: مشکلات بجای مانده از اقدامات دولت های قبل در تأمین مسکن مناسب برای تمام قشر جامعه سبب شد آیت الله دکتر رئیسی یکی از مأموریت ها و اهداف اصلی دولت سیزدهم را ساماندهی وضعیت مسکن و اجرای طرح های حمایتی ویژه جهت ساخت واحدهای مسکن ارزان قیمت معرفی و موضوع را جهت پیگیری و اجرا به دستگاه های متولی ابلاغ کند.

باب الحوائجی ادامه داد: با اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت شاهد افزایش چشمگیر تولید مسکن در سراسر کشور هستیم که به تبع آن در شهرستان نیز اقداماتی جهت شناسایی و معرفی زمین های واجد شرایط برای اجرای این طرح انجام و درحال پیگیری است.
معاون استاندار تهران یادآور شد: از دیگر اقدامات درحال پیگیری در این حوزه افزایش نظارت ها بر فعالیت واحدهای مشاور املاک و برگزاری جلسه های هماهنگی و کلاس های آموزشی برای متصدیان واحدهای صنفی فعال در شهرستان است که می تواند تاحدود زیادی از افزایش بی ضابطه قیمت ها به ویژه در بخش اجاره بها جلوگیری کند.

ششمین نشست شورای مسکن شهرستان ری با هدف ساماندهی و کنترل بازار املاک و مستغلات به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و باحضور اعضا در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

شهرستان ورامین با یک میلیون نفر جمعیت و پنج بخش در جنوب پایتخت واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه