مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازداشت خانم شیاد 200 میلیاردی در شهرری / شگردش خاص بود

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری خانم کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛فرمانده انتظامی شهرستان ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی از دستگیری خانم کلاهبرداری خبر داد که در پوشش موسسه کاریابی 200 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ طرهانی گفت: در پی ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی این فرماندهی و اظهارات مالباختگان مبنی بر اینکه خانمی در پوشش مؤسسه کاریابی و دادن وعده‌هایی با سوددهی زیاد از مالباختگان مبالغی به ارزش 200 میلیارد ریال گرفته و پس از مدتی موسسه را تعطیل و متواری شده است موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ری با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب، سرانجام موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در یکی از شهرستان‌های استان البرز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مأموران پس از انجام هماهنگی‌های قضائی با انجام یک عملیات هدفمند موفق شدند این کلاهبردار متواری را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل کنند.

رئیس پلیس شهرستان ری بیان داشت: متهم در تحقیقات تخصصی و فنی کارآگاهان به کلاهبرداری200میلیارد ریالی در پوشش موسسه کاریابی، از شهروندان اعتراف کرد.

 سرهنگ طرهانی با اشاره شناسایی 12 مالباخته گفت: متهم با دستور قضائی جهت انجام تحقیقات تکمیلی وشناسایی دیگر مالباختگان ، تحت نظر پلیس آگاهی قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه