مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری 2 سارق زورگیر در دولت آباد

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرسیتان ری از دستگیری 2 مرد جوان که از افراد در محدوده “دولت آباد” با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 5 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: آبان ماه سال جاری فردی به کلانتری دولت آباد مراجعه و اظهار داشت؛ بنده در “دولت آباد” در حال عبور بودم که ناگهان2 مرد جوان با در دست داشتن سلاح سرد از نوع قمه به سمت من حمله ور شدند و تلفن همراه، پول نقد بنده را به سرقت بردند که تقاضای رسیدگی به موضوع را دارم.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری آن محل قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند آغاز شد که سرانجام روز گذشته عوامل گشت نامحسوس کلانتری در حال پوشش دهی نقاط مورد نظر بودند که 2 مرد جوان را در یک پارک در محدوده “دولت آباد” مشاهده نمودند.
سرهنگ طرهانی گفت: در این حین ماموران در یک عملیات پلیسی نسبت به دستگیری آنان اقدام که با اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری، پلیس سارقان را زمین گیر و دستگیر کردند و از آنان 2 قبضه سلاح سرد (قمه-چاقو) و یک دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف گردید و سپس به کلانتری منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان 25 الی 32 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 5 فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه و اموال مسروقه را به افراد نا معلومی فروخته اند.
طرهانی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد و همچنین امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه