مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازداشت ۴ نفر از مدیران داخلی پالایشگاه نفت تهران

۴ نفر از کارکنان پالایشگاه نفت تهران به دلیل تخلف در زمینه تغییر کاربری، قطع اشجار و فاکتورسازی در خرید مایحتاج دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛یک منبع آگاه از دستگیری تعدادی از کارکنان پالایشگاه نفت تهران در ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: ۴ نفر از کارکنان پالایشگاه نفت تهران از ماه‌ها پیش دستگیر و پرونده قضایی برای رسیدگی به تخلفات آن‌ها تشکیل شده است.

وی گفت: بخشی از دستگیری‌ها در پالایشگاه نفت تهران به دلیل بروز تخلفات در ساخت‌وساز و توسعه این مرکز از جمله قطع اشجار و تغییر کاربری بوده است.

این منبع آگاه افزود: همچنین اسنادی از بروز تخلف در فاکتورهای خرید مایحتاج پالایشگاه مشاهده شده که پس از بررسی منجر به تشکیل پرونده شد و در حال حاضر ۴ نفر از کارکنان به دلیل تخلفات صورت گرفته دستگیر و تفهیم اتهام شدند.

وی تصریح کرد: پرونده این تخلف در حوزه قضایی در حال بررسی است و بر اساس برآوردهای اولیه ارزش ریالی تخلفات بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه