مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پیگیری حل معضل صخره‌نشینی اهالی محله حاجی آباد روستای امین آباد شهرستان ری

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس از پیگیری حل معضل صخره‌نشینی اهالی محله حاجی آباد روستای امین آباد شهرستان ری با حضور مسئولان ذی ربط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سید علی یزدیخواه  از برگزاری نشست با مدیر کل امورمجلس وزارت بهداشت، معاون توسعه سازمان غذا و دارو، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در خصوص الحاق زمین سازمان غذا و دارو به بافت روستای امین آباد، جهت جابجایی ساکنان محله حاجی آباد و حل مشکلات و معضلات صخره نشینی مردم این محله در محل مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به وضعیت بسیار نا مناسب ساکنین محله حاجی آباد، افزود: از حدود ۶۰ سال قبل تا کنون، ساکنان این محله بر روی صخره‌های نا ایمن و با معضلات زیست محیطی فراوانی در حال زندگی هستند.

یزدی خواه با اشاره به بازدید میدانی با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور در سال گذشته از این محله، گفت: پیشنهاد الحاق زمین ۶ هکتاری متعلق به سازمان غذا و دارو جهت جابجایی ساکنین در دستور کار قرار گرفت. در این خصوص چندین جلسه با بنیاد مسکن و سازمان غذا و دارو برگزار و پیش نویس تفاهم نامه اولیه واگذاری این زمین بین سازمان غذا و دارو و بنیاد مسکن تهیه شده است.

وی با اشاره به ملاحظات قانونی سازمان غذا و دارو در خصوص واگذاری زمین مذکور، عنوان کرد: در جلسه‌ای که با رئیس دیوان محاسبات کشور داشتم، این موضوع مطرح و بعد از بازدید میدانی مدیران و کارشناسان دیوان محاسبات از زمین ۶ هکتاری سازمان غذا و دارو، بلامانع بودن این واگذاری اعلام شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران اضافه کرد: در پایان مقرر شد، مکاتبه اعلام نیاز این مهم به وزیر بهداشت ارسال و دستور این واگذاری اخذ شود. همچنین بنیاد مسکن و سازمان غذا و دارو جلسات حقوقی و کارشناسی را برای نهایی شدن تفاهم نامه مشترک با جدیت دنبال کرده و جلسه بعدی یک ماه آینده با حضور مسئولان مربوطه در مجلس شورای اسلامی تشکیل شود./

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه