مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: دامداری‌های فعال دامگستر فشافویه برای ادامه فعالیت محدودیتی ندارند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: همانگونه که پیشتر نیز اعلام شده بود، ادامه کار واحدهای دامداری فعال در مجتمع دامگستر فشافویه که به تولید محصولات پروتئینی مشغول هستند مورد اتفاق نظر مدیریت شهرستان قرار داشته و مالکان این واحدها می توانند بدون هیچگونه محدودیت و مانعی به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛مهدی باب الحوائجی روز سه شنبه در بازدید از مجتمع دامداری دامگستر فشافویه شهرستان ری افزود: در جلسه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در شهرستان ری، ضمن تعیین تکلیف اراضی دام گستر، مقرر شد تا واحدهای فعال و مجوز دار این مجتمع بدون محدودیت به کار خود ادامه دهند.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: همچنین تعدادی از واحدها که مالکان آنها بدون اخذ مجوزهای قانونی لازم نسبت به ساخت و ساز اقدام کرده اند به دلیل رعایت نکردن تشریفات قانونی و جلوگیری از تضییع حقوق عامه با تکمیل مستندات و پرونده توسط اداره جهاد کشاورزی و صدور احکام تخریب از سوی مرجع محترم قضائی مقرر شد این تعداد واحد مورد قلع و قمع قرار گرفته و متخلفان به مراجع قانونی معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: پیرو جلسه هفته گذشته کمیته اقدام اقتصادی استان تهران و به منظور ساماندهی وضعیت اراضی مجتمع دامگستر و تعیین تکلیف اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز واقع در این منطقه امروز بازدید میدانی از این مجتمع در دستور کار مجموعه مدیریت شهرستان قرار گرفت.

باب الحوائجی اضافه کرد: سیاست کلی ما به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ری حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و همچنین حفظ و حراست از حقوق عامه مردم شهرستان است و به همین دلیل به کلیه مالکان و تولیدکنندگانی که در سطح شهرستان ری از جمله مجتمع دامگستر درحال فعالیت هستند این اطمینان خاطر را می دهیم که حمایت های قانونی لازم از آنها و کسب و کارشان صورت خواهد پذیرفت و خللی در روند کارشان بوجود نخواهد آمد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه