مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جلسه دیدار مردمی استاندار تهران با شهروندان باقرشهر برگزار شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهروندان باقرشهری در بخش های مختلف شهرسازی، عمرانی، خدماتی، کارآفرینی و … با حضور استاندار تهران به عنوان قائم مقام شورای اسلامی باقرشهر و جمعی از مدیران استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، جلسه دیدار مردمی و چهره به چهره مهندس فخاری استاندار تهران با جمعی از شهروندان باقرشهری که برای طرح مشکلات و مسائل خود در شهرداری حضور یافته بودند، برگزار گردید.

در این جلسه که حدود ۴ ساعت به طول انجامید، بیش از ۷۵ نفر از شهروندان به بیان مشکلات خود در موضوعات مختلف شهرسازی، عمرانی، خدماتی، اشتغال، کارآفرینی و … پرداختند که پس از ارائه مشکلات از سوی شهروندان با بررسی استاندار و معاونین استاندار، دستورات لازم در خصوص پیگیری مسائل و موضوعات فوق صادر گردید.

علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه این دیدار، اظهار داشت: در این دیدار ها مسائل مرتبط با ساخت و سازهای خارج از قاعده و اصول، همچنین بلاتکلیفی راجع به اسناد مالکیت مردم در خصوص املاکی که در اختیار دارند، امنیت و ایمنی، ساخت و ساز و افزایش تراکم، مشکلات مربوط به آسفالت خیابان‌ها و همچنین موضوعات مربوط به تظلم‌ خواهی اجتماعی از هر نوع و شکلی که گاهی ممکن است باعث آزار و اذیت همشهریان عزیز ما گردد، مطرح گردید.

 بنابراین بر حسب مراجعه و ملاقاتی که با این عزیزان داشتیم، تلاش کردیم تا راهکارهای مرتبط به موضوعات شهری را به شهردار  محترم انعکاس دهیم تا این موضوعات را پیگیری کنند، البته بعضی از موضوعات هم از حدود کار شهرداری باقرشهر خارج بود و مربوط به فرمانداری و بخشداری می شد، که این موضوعات را نیز منعکس کردیم.

استاندار تهران اظهار داشت :  مردم در این منطقه نیازمند یک آسایش و آرامشی هستند که ناشی از ایجاد امنیت است، این جز‌ء اساسی‌ترین و مهم‌ترین کاریست که ما باید در دستور کار قرار دهیم و فضا را برای کسانی که قصد دارند مزاحمت برای شهروندان دیگر ایجاد کنند،نامتعارف کنیم، بنابراین از دوستان حوزه انتظامی نیز تقاضا کردیم به جدیت با موضوعاتی از این دست که مردم در این منطقه ممکن است به آن مبتلا باشند برخورد نماید.

همچنین مسائل مربوط به سد معبر و موضوعات شهری که مردم با آن روبرو هستند، مورد رسیدگی قرار گرفت تذکرات و دستورات لازم صورت گرفت ، مخصوصاً در مقابله با سد معبر که باید ضوابط و مقررات درست انجام بگیرد تا حقوق عامه مردم حفظ گردد.

علیرضا فخاری در پایان تصریح کرد: به نظر می‌رسد که بازدیدهایی از این دست می‌تواند به مردم کمک کند تا به طور مستقیم با مسئولین ذی‌ربط ارتباط برقرار کرده و طرح مسئله نمایند و در یک تعامل دو طرفه مشکلاتشان را برطرف نمایند

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه