مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باقرشهر پایلوت طرح مطالعاتی پیشگیری ازعوامل محیطی مرگ و میر کودکان زیر 5 سال

باقرشهر به عنوان اولین شهر برای اجرای طرح مطالعاتی پیشگیری از عوامل محیطی مرگ و میر کودکان زیر 5 سال از طرف استانداری تهران انتخاب شد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛نشست علمی پیشگیری از عوامل محیطی مرگ و میر کودکان زیر 5 سال به میزبانی شهرداری باقرشهر و با حضور کارشناسان استانداری تهران ،دانشگاه علوم پزشکی،دانشگاه شهید بهشتی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری برگزار شد .
در ابتدای این مراسم شهردار باقرشهر ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت : از نگاه ویژه استاندار محترم به شهر باقرشهر برای انتخاب باقرشهر به عنوان میزبان این طرح تشکر کنم و باعث افتخار است و شهرداری نیز در این زمینه نهایت همکاری را با عوامل اجرایی این طرح دارد .
پروانه جلالوند معاون اداره کل امور زنان و خانواده استانداری تهران در خصوص اجرای طرح پیشگیری از مرگ و میر کودکان زیر ۵ سال در کشور، گفت: با پیگیری های صورت گرفته و با توجه به موفقیت اجرای طرح مطالعاتی فرزندآوری در راستای جوانی جمعیت که طی سال گذشته از طرف استانداری در باقرشهر اجرا گردید، همچنین مدیریت شهری باقرشهر در این زمینه همکاری های لازم را با مجموعه استانداری داشته است، باقرشهر به عنوان پایلوت این طرح در استان تهران انتخاب شده است.
دکتر براتچی کارشناس خطر، بلایا و پدافند دانشگاه علوم پزشکی تهران در این نشست، افزود: شاخص مرگ و میر کودکان زیر پنج سال یکی از مهم ترین شاخص های توسعه پایدار کشورها در حوزه سلامت می باشد بنابراین باید با بررسی علل و چگونگی عوامل طبیعی در مرگ و میر کودکان زیر ۵ سال در راستای کاهش مرگ و میر کودکان به عنوان یکی از شاخصه های توسعه گام برداریم.
گفتنی است در این نشست روسا و کارشناسان کارگروه های بهداشت محیط دانشگاه های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و کارشناسان استانداری تهران حضور داشتند و در خصوص نحوه، چگونگی و مقدمات اجرا طرح فوق به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه