مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قتل پسر جوان با چاقو در شهرری

پسر جوان در اقدامی هولناک به قتل رسید.

یست‌و‌دوم اسفندماه سال 1401، کشف جسد پسر جوانی در یکی از  شهرک‌های صنعتی شهرری از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

 تیم جنایی در محل حادثه با جسد پسر جوانی مواجه شدند که از ناحیه ران پا هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول کارگر یکی از کارگاه‌های اطراف بوده و ساعتی قبل از این جنایت هولناک با دوست خود به نام حامد، قرار ملاقات داشته است.

همین کافی بود تا اقدامات اطلاعاتی کلید زده شود و در نخستین گام مشخص شد، مقتول با حامد اختلافات مالی گسترده‌ای داشته و قاتل پس از ارتکاب جنایت به محل نامشخصی واقع در شمال کشور رفته و مخفی شده است.

تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه مهر ماه امسال کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ با تحقیقات شبانه‌روزی پی بردند، قاتل به اطراف تهران بازگشته و در خانه نیمه‌کاره‌ای زندگی می‌کند که این سرنخ مهم باعث شد تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

کارآگاهان در گام بعدی بی‌درنگ راهی محل موردنظر در سه‌راه آدران شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای متهم را در زمان مناسب با  یک عملیات غافلگیرانه به دام انداختند.

مرد جنایتکار پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در همان بازجویی‌های اولیه به قتل دوست خود اعتراف کرد و گفت: با مقتول دوست بودم اما او مبلغ زیادی از من پول قرض گرفته و حاضر بازگرداندن نبود؛ به همین خاطر چند باری سر همین موضوع با او درگیر شدم.

متهم ادامه داد: روز حادثه با او قرار ملاقات گذاشتم و موضوع را مطرح کردم اما قبول نکرد پولم را پس دهد؛ به همین دلیل درگیری میان ما آغاز شد که در جریان این نزاع با چاقو به ران پای مقتول ضربه زدم و مرتکب جنایت شدم.

با دستور قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه