مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تیراندازی عاشقانه پسر عاشق پیشه در داروخانه شهرری / پسر مسلح میخواست عشقش را بدزدد !+فیلم

عصر روز گذشته 17 مهرماه پسر عاشق پیشه ای برای ربودن عشق سابقش وارد محل کار او که یک  داروخانه در میدان شهید مستضعفان شهرری شده و سعی داشت دختر جوان را همراه خود ببرد که کمک خواهی دختر جوان همکارانش به کمک او آمدند و مانع کار جوان عاشق پیشه شدند.

در این صحنه پسر جوان اسلحه اش را در دست گرفته و شروع به تیراندازی های خونین در داروخانه می کند که در این تیراندازی ها 2 نفر در داروخانه مجروح می شوند و پسر جوان پس از این تیرانداری ها به سرعت از داروخانه خارج و پا به فرار می گذارد.

اما این خشم پسر عاشق در اینجا فروکش نکرده و بعد از فرار از داروخانه به سراغ پدر دختر جوان در محله شاه عبدالعظیم رفته رفته و وی را نیز از ناحیه پا هدف گلوله قرار می دهد.

 شنیده ها حاکی از آن است که مادر این دختر جوان هم هدف گلوله خشم پسر عاشق پیشه قرار گرفته است و در این تیراندازی ها کسی به قتل نرسیده و مجروحان برای درمان به بیمارستان منتقل شده اند.

بنا بر این گزارش، این مجرم عاشق پیشه در حال حاضر متواری بوده اما شناسایی و دستگیری او در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه