مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پایان کار کلاهبردار ۶۰۰ میلیارد تومانی در شهرری

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل اصلی کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد تومانی از اعضای تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، گفت: در پی شکایات ۱۷۴ نفر از اعضای تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرری، با توجه به حساسیت خبر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ویژه ماموران عملیات این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در پیگیری‌های پلیس مشخص شد پس از گذشت مدتی، شرکت مورد نظر به تعهدات خود عمل نکرده و با پیگیری دقیق ماموران، یک متهم دخیل در این کلاهبرداری میلیاردی شناسایی و دستگیر شد و متهم با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد گفت: توصیه همیشگی پلیس به عنوان خدمتگزار مردم در این لباس مقدس این است که به هیچ عنوان تا قبل از بررسی و تحقیقات لازم به اینگونه وعده‌های فریبنده که مردم را به طمع می‌اندازند اعتنا نکنند و در صورت مواجهه با چنین مواردی پلیس را در جریان بگذارند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه