مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افتتاح مرکز درمان ناباروری در بیمارستان فیروزآبادی شهرری

اولین مرکز درمان ناباروری سطح سه کشور در بیمارستان فیروزآبادی شهرری با حضور تولیت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان فیروزآبادی شهرری مرکز درمان ناباروری سطح سه این بیمارستان به وسعت ۷۷۰ متر مربع با امکانات ۶ تخت، ۲ اتاق عمل و بخش‌های جنین شناسی و آندرولوژی را افتتاح کرد.

وزیر بهداشت همچنین بخش‌های اورژانس اطفال به مساحت ۱۶۰ متر مربع و ۶ تخت، مراقبت های ویژه (ICU) به مساحت ۲۷۰ متر مربع و ۱۱ تخت، آنژیوگرافی به مساحت یکهزار مترمربع، پنج تخت و اتاق عمل قلب باز و سالن همایش های بیمارستان فیروزآبادی به مساحت ۲۱۲ متر مربع و گنجایش ۱۲۰ نفر را افتتاح کرد.

براساس این گزارش، برای راه اندازی این بخش ها در مجموع ۹۹۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

در آیین افتتاح این بخش‌ها که حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، رئیس و مدیران بیمارستان فیروزآبادی، مسئول موقوفات آیت الله فیروزآبادی و شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری ) نیز حضور داشتند از تندیس آیت الله فیروزآبادی واقف این بیمارستان نیز در مقابل ساختمان جدید بیمارستان رونمایی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه