مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری کارمند اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری هنگام دریافت رشوه

دادستان شهرستان ری گفت: یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری در حین اخذ مبلغ رشاء که به‌صورت دلار به ارزش یک و نیم میلیارد تومان بود، در جریان تعقیب و گریز دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛دادستان شهرستان ری اظهار کرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، در اقدام مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات جنوب تهران، پلیس امنیت اقتصادی و دادستانی، چهارشنبه 5 مهرماه یکی از کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری در جریان تعقیب و گریز دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم امروز تفهیم اتهام می‌شود، گفت: پرونده این شخص از مدت‌ها قبل در حال رسیدگی بود و مستنداتی در خصوص دریافت رشوه به‌صورت دلار اثبات شده بود که شب گذشته در عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.

دادستان شهرستان ری ادامه داد: گزارش‌هایی از تخلفات متهم در چند مرحله دریافت شده و تحقیقات کامل صورت گرفته که در نهایت متهم در این فقره در حین اخذ مبلغ رشاء که به‌صورت دلار به ارزش یک و نیم میلیارد تومان بود، دستگیر شد.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: متهم در واحد حقوقی جهاد کشاورزی شهرستان ری اقدامات غیرمجازی در راستای تغییر کاربری اراضی، عوارض و غیره داشته که جزئیات این پرونده پس از بررسی اعلام می‌شود.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه