مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری ماموران قلابی در کهریزک

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 مامورنما و کشف تجهیزات نظامی با تلاش ماموران کلانتری 170 کهریزک ، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در پي گزارش چند مورد اخاذي از شهروندان توسط 2فرد سودجو در پوشش مامور قلابی با یک دستگاه خودرو ساینا در محدوده کهریزک ، پي گيري موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود: ماموران کلانتری 170 این فرماندهی با بررسی اظهارات مالباختگان و بدست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی خود را آغاز و سرانجام با انجام اقدامات پیچیده تخصصی و پلیسی متهمان را درحال اخاذی از شهروندان را در محل دستگیر و یک دستگاه خودرو ساینا متعلق به متهمان توقیف گردید و متهمان به مقر پلیس منتقل شدند.
سرهنگ طرهانی بیان داشت: در بازرسی از متهمان تعدادی کارت و حکم جعلی،گاز اشک آور، سه دستگاه تلفن همراه هوشمند، 2 عدد شوکر برقی، دستبند، قاب بیسیم، یک قبضه سلاح سرد، و مقداری وجه نقد اخاذی شده کشف و در بازجوئی های به عمل آمده به چهار فقره اخاذي از شهروندان در پوشش مامور اعتراف و پس از دعوت و شناسایی سارقان توسط مالباختگان و تشکیل پرونده، برای بررسی تخصصی تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.
وی در ادامه از شهروندان خواست؛ موارد ذیل را جهت پیشگیری از اخاذی از سوی مامورنماها جدی بگیرند:
-شگرد مامورنما ها این است که با وارد کردن اتهاماتی مانند حمل مواد مخدر یا تخلفات صنفی به افرادی که از قبل شناسایی کردند، موجب آشفتگی طعمه خود شده و پس از نزدیک شدن به آنان در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت یا اخاذی می کنند.
-عدم آشنایی افراد به حقوق شهروندی و تسلیم شدن در برابر مامورنماها و غفلت در احراز هویت افراد مدعی مامور را از جمله عوامل زمینه ساز اصلی سرقت و اخاذی تحت پوشش مامور است که در چنین مواقع حتماً خونسردی خود را حفظ و حتماً از آن ها كارت شناسايي معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه