مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف انبار آرد غیرمجاز در شهرری

رئیس بسیج اصناف شهرستان ری از شناسایی انبار غیرمجاز آرد با موجودی ۴۳۵ کیسه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از فارس ؛ محمدرضا بقائیان رئیس بسیج اصناف شهرری با تأکید بر تقویت اجرای گشت‌های مشترک دستگاه‌های نظارتی برای کنترل بازار اظهار کرد: بر اساس گزارش مردمی به واحد بازرسی بسیج اصناف ری مبنی بر عرضه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه و تردد نیسان حامل آرد در یک انبار حوالی دولت‌آباد بازرسان بسیج اصناف شهرستان ری پس از اثبات موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: بازرسان بسیج اصناف شهرستان ری با هماهنگی با اداره صمت وارد انبار آرد شده و 435 کیسه آرد یارانه 1 و مقادیر قابل   توجهی آرد آزاد کشف و ضبط شد.

رئیس حوزه بسیج اصناف شهرستان ری در ادامه خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده آردها به انبار معتمد منتقل شد تا ضمن هماهنگی با تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران دستور توزیع صادر شود.

بقائیان تاکید کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده و شواهد موجود سودجویان با خریداری غیرمجاز آرد یارانه‌ای از برخی نانوایان در این انبار اقدام به تعویض کیسه آرد کرده و آرد یارانه‌ای را به‌عنوان آرد آزاد به فروش می‌رساندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خریدوفروش آرد یارانه‌ای خارج از شبکه مصداق تضییع حقوق عامه است لذا به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی از افراد سودجو، از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد این‌چنینی موضوع را به مبادی ذیربط گزارش دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه