مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری کلاهبردار 25 میلیاردی در شهرری

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک کلاهبردار 25 میلیاردی با اقدامات پلیسی و تخصصی پلیس آگاهی این فرماندهی، خبرداد و گفت: تمامی اموال شاکی کشف و تحویل مالباخته گردید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: شهریور ماه امسال، پیرو دریافت یک پرونده کلاهبرداری از مغازه ای در بازار شهرری به ارزش 25 میلیارد ریال پیگری موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از بررسی های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم یا مجرمان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را در یکی از شهرستانهای اطراف بدست آوردند.

وی در ادامه ابراز داشت: با به دست آوردن هویت متهم و پس از تشریفات قضائی، تیم عملیات پلیس آگاهی روز گذشته در یک عملیات پلیسی و منسجم متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس ضمن اقرار به جرم خود محل پنهان کردن اموال شاکی را در شهرستان همجوار به مامورین اعلام که بدون فوت وقت به همراه متهم به محل اعزام و موفق به کشف اموال مسروقه گردیدند.

سرهنگ “طرهانی” در پایان خاطر نشان کرد: انتظار ما از مردم عزیز نیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه