مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعلام ۵ مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران + فیلم

0 40

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ چهارشنبه 15 شهریور 1402 مراسم راهپیمایی اربعین از میدان آیینی امام حسین(ع) در تهران تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود که طبق روال سال‌های گذشته مسیرهایی برای عزیمت زائران در نظر گرفته شده است. 

سردار حمیدی؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این مسیرها در گفت‌وگویی با شبکه خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از دلدادگان سید و سالار شهیدان نتوانستند در پیاده‌روی امسال در نجف تا کربلا شرکت کنند، برای بخش زیادی از جاماندگان اربعین تمهیداتی برای شرکت در مراسم آیینی پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: هدف همه مسیرهای تعیین شده برای شرکت جاماندگان اربعین حسینی، حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از طریق 5 مسیر به شرح زیر است.

مسیر شماره یک: مسیر اصلی راهپیمایی است که از میدان امام حسین(ع) آغاز می‌شود و بعد از خیابان 17 شهریور، شوش غربی به سمت حرم مطهر ختم می‌شود. 

مسیر شماره 2: از میدان جمهوری آغاز و بعد از عبور از میدان 9 دی و خیابان کمیل به حرم مطهر ختم می‌شود. 

مسیر شماره 3: از میدان قزوین آغاز می‌شود و ادامه مسیر در پل 9 دی با مسیر شماره 2 تلاقی پیدا می‌کند. 

مسیر شماره 4: برای افرادی که از باقرشهر می‌آیند، اختصاص دارد؛ این مسیر از بزرگراه تهران ـ قم آغاز و بعد از عبور از خیابان سلمان فارسی‌ به جنوب شرقی حرم ختم می‌شود. 

مسیر شماره 5: این مسیر برای افرادی است که از قرچک، پیشوا و ورامین به جمع راهپیمایان ملحق می‌شوند که از بزرگراه تهران ـ ورامین آغاز  و بعد از عبور از بزرگراه شهید آوینی و خیابان سلمان فارسی به حرم مطهر ختم می‌شود. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه