مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب های شهر ری در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوري بیش از 550 معتاد متجاهر به مدت30 روز در این شهرستان، خبر داد و گفت: این افراد برای طی مراحل درمان به مراکز ماده 16 معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، سرهنگ ” محمد قاسم طرهانی ” در تشریح این خبر بیان داشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب در چندین مرحله در 30 روز گذشته با هدف پیشگیری از وقوع جرم و معرفی به مراکز درمانی، مطابق با دستورالعمل های مصوب عملیاتی شد.

وي افزود: در اين طرح که با هماهنگی مقام قضائی و به کارگیری ماموران و تیم های عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در محدوده شهرستان ری عملیاتی شد، بیش از 550 معتاد متجاهر و کارتن خواب پس از جمع آوري و به کمپ” ماده 16 ” منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

سرهنگ طرهانی، با اشاره به اینکه اعتیاد در بسياری از جرائم و آسيب‌های اجتماعی از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارد، تصریح کرد: طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر، برخورد قاطع با خرده‌فروشان موادمخدر و پاکسازی مناطق آلوده به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه