مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انفجار شدید گاز درمحله جوانمرد قصاب چند خانه را ویران کرد/در حال بروزرسانی

نشت گاز ؛ علت انفجار در محله جوانمرد قصاب/ ادامه عملیات برای رهایی محبوسین احتمالی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیز اعلام کرد که نشت گاز ، علت اولیه وقوع حادثه انفجار در محله جوانمرد قصاب اعلام شده است.

به گفته وی،‌  بعد از اعلام وقوع حادثه در این مکان بلافاصله پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانان ظرف دو دقیقه به محل حادثه رسیدند. بررسی‌ها نشان داد که یک ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی دچار انفجار شده و طی آن بخش زیادی از ساختمان تخریب شده است و شدت تخریب به گونه ای بود که علاوه بر ساختمان سه طبقه، چهار مغازه و خانه قدیمی  نیز در اطراف این خانه وجود داشتند که بخشی از آنها نیز دچار تخریب شدند.

محمدی با بیان اینکه حجم زیادی از آوار بر روی زمین ریخته است، بااشاره به اینکه در همان لحظات ابتدایی ۱۲ نفر از محبوس شدگان از زیر آوار بیرون کشیده شدند که هفت مرد و پنج  زن بودند. اضافه کرد که بررسی‌ها برای پیدا شدن محبوسین احتمالی ادامه دارد.

وی گفت:  علت اولیه حادثه نشت گاز اعلام شده است.

طی اخبار واصله این حادثه 3 فوتی بر جای گذاشته و بقیه مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند هنوز اطلاعات و آمار دقیقی از طریق منابع موثق در خصوص تعداد فوتی و مصدومان این حادثه اعلام نشده است .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه