مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کابل دزد محدوده شمس آباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سیم و کابل در محدوده شمس آباد خبر داد و گفت: از متهم بیش از 300 متر سیم و کابل برق و مخابراتی مسروقه کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمدقاسم طرهانی، با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در راستای رسیدگی به مطالبه چند تن از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت کابل های برق و مخابراتی در محدوده شمس آباد در هفته های اخیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران کلانتری 178 این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه ماموران کلانتری سیزده آبان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین های مدار بسته محل های جرم، در نهایت هجدهم خرداد امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده شمس آباد تهران مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و با بازرسی از این مکان بیش از 300 متر کابل برق و مخابراتی مسروقه از وی کشف گردید که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

طرهانی تصریح کرد: متهم 29 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به 5 فقره سرقت سیم و کابل در محدوده های شمس آباد-حسن آباد اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه