مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بررسی موضوعات کشاورزی اعضای شورای تشکل‌های کشاورزی فشافویه

عضو مجمع نمایندگان استان تهران از بررسی موضوعات کشاورزی اعضای شورای تشکل‌های بخش کشاورزی فشافویه در نشستی با کشاورزان این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سیدعلی یزدی خواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تشکیل جلسه با رئیس جهادکشاورزی شهرستان ری و معاونین این اداره و کشاورزان بخش فشافویه در روستای خانلق، گفت: در این نشست کشاورزان به بیان مشکلات و دغدغه‌های بخش کشاورزی و دامپروری از جمله حقابه‌های کشاورزی، توسعه گلخانه ها، تامین سوخت موتور های کشاورزی، آموزش کشاورزان، احداث بند جدید جهت تقویت سفره های زیر زمینی، مراتع دامداری های سنتی و … پرداختند.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر صورت گرفته از‌ مسئولان ارشد وزارت نیرو، گفت: در خصوص آب کشاورزی و حقابه ها اقدامات خوبی صورت گرفت و دستورات صادر شده و تخصیص های صورت گرفته بسیار راه گشا خواهد بود.

یزدی خواه افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر افزایش تولید، می بایست نظام مسائل کشاورزی شهرستان توسط جهاد کشاورزی تدوین گردد و بنده نیز در جهت تحقق این مهم و حل مشکلات کشاورزی و دامپروری، از همه ی ظرفیت های قانونی استفاده خواهم کرد و تمام قد حامی کشاورزان و دامداران خواهم بود.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در پایان این جلسه، جهت حل برخی از مشکلات کشاورزان منطقه، تصمیمات لازم اتخاذ شد./

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه