مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عاملین حمله به مامور پلیس در شهرری راهی زندان شدند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲متهمی که به مامور پلیس راهنمایی و رانندگی در حین انجام وظیفه حمله ور شده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از پلیس ری، سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری عصر یکشنبه گفت: در پی ایجاد ترافیک و نارضایتی شهروندان و زائران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت که بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندی ایجاد ترافیک نموده بود تذکر می دهند.

وی ادامه داد: افراد هیچگونه توجهی به تذکر پلیس نکرده که در این حین به سمت ماموران وظیفه شناس پلیس راهور حمله ور می شوند که پس از اعلام خبر از سوی مرکز پیام به قید فوریت گشت کلانتری به موقعیت اعزام می شود.

سرهنگ ابن علی خاطرنشان کرد: پس از حضور عوامل کلانتری ۱۳۱شهرری متهمان به سمت ماموران کلانتری نیز حمله ور شده که با شلیک ۲تیر هوایی و انجام اقدامات پلیسی هر ۲ متهم دستگیر و به کلانتری منتقل می شوند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری یادآور شد: هرگونه تعرض به ماموران در حین ماموریت و انجام خدمت، جرم بوده و برابر قانون با خاطیان برخورد می شود.

وی از برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و متعرضان به حریم دیگران خبر داد و گفت: پلیس ری اجازه قانون شکنی به هیچ کسی را نمی دهد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.