مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

12 کشته و مصدوم در اثر انفجار کپسول گاز در محله علائين شهرری

ساعتی قبل در اثر ترکیدگی کپسول گاز در محله علائين شهرری 5 کودک و نوجوان کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از ری راگا ساعتی قبل در اثر ترکیدگی کپسول گاز در محل اسکان زاغه نشینان پاکستانی در محدوده قلعه گبری شهرری 5 کودک و نوجوان 1تا 18 ساله پاکستانی جان خود را از دست داده و 7 نفر دیگر از ساکنین این زاغه ها بر اثر سوختگی توسط اورژانس راهی بیمارستان شدند .

هنوز آمار دقیقی از فوتی ها و مصدومان این حادثه توسط مراجع رسمی منتشر نشده است .

گزارش تکمیلی

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در این‌باره گفت: شامگاه پنجشنبه وقوع این حادثه در شهرک علایین شهر ری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و آتش‌نشانان سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در قطعه زمین بزرگ کشاورزی، تعدادی اتاق‌های کوچک کارگری با لوازم اولیه و قابل اشتعال ساخته شده بود که دچار حریق شد و آتش‌نشانان در دقایق اولیه هفت نفر را با علایم سوختگی از این حادثه خارج کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: در این حادثه، چندین سیلندر گاز ترکیده و آتش کاملا شعله‌ور بود و در حین عملیات، پنج نفر که کودک و نوجوان نیز در میان آنها بود کشته شدند.

وی گفت: ساختمان واقع در یک قطعه زمین کشاورزی به وسعت ۲۶۰ متر با ۱۰ اتاق بود که اتباع غیرایرانی در آن زندگی می‌کردند و قبل از رسیدن آتش‌نشانان تعدادی از حادثه خارج شده بودند اما هفت نفر که اغلب نوجوان بودند به دلیل سوختگی تحویل عوامل اورژانس شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه