مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دزدی گوشواره دختر بچه 4 ساله توسط یک زن در شهرری |سارق دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری از اقدام سریع پلیس در دستگیری متهم به سرقت گوشواره های دختر بچه ۴ساله در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ “حسینعلی ابن علی” جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت گوشواره دخترش بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۷۲ به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شده است که دختر بچه ۴ ساله در حال بازی کردن با فریب توسط یک خانم دو گوشواره به سرقت رفته است.

جانشین انتظامی شهرستان ری بیان داشت: تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم به سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم در کمتر از ۲۴ ساعت و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ “ابن علی” با اشاره به اعتراف سه مورد سرقت مشابه و کشف گوشواره های سرقتی و معرفی متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی گفت؛ اقدام سریع و به موقع پلیس در دستگیری متهم به سرقت باعث خرسندی مالباختگان گردید.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد؛ مراقب فرزندان خردسال خود باشند و در هنگام بازی در کوچه و یا پارک آنها را به حال خود رها نکنند و همچنین از آویختن زیورآلات به فرزندان دختر خود که باعث تحریک سارقان می شود خودداری کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.