مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شروع مجدد پروژه کمربندی دوم تهران با اعتبار1000 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت 

در سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به شهرستان ری شروع مجدد پروژه کمربندی دوم تهران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از بازدید رئیس جمهور و تیم همراه ایشان از پروژه کمربندی دوم خبر داد و گفت: کمربندی دوم تهران به طول ۲۵ کیلومتر از سه راهی سیمان در کیلومتر صفر محور امام رضا (ع) آغاز و تا کیلومتر ۲۵ (آخرین تقاطع با آزادراه تهران – قم) ادامه دارد.

وی ادامه داد : ۹ کیلومتر از این کمربندی در سنوات گذشته توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تعریض و شش خطه شده است که به دلیل مشکلات اعتباری و هزینه های بالای معارضین ملکی متوقف شده بود.

وی تصریح کرد: در بازدید روز پنج شنبه رئیس جمهور دکتر رئیسی و وزیر راه و شهرسازی مقرر شد با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان و تخصیص تدریجی اعتبارات , مابقی مسیر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تکمیل شود.

محبت خواه افزود: اقدامات و الویت های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص کمربندی دوم تهران به ترتیب : ساماندهی تقاطع غنی آباد، تکمیل پل فیروز آباد، شش خطه کردن حد فاصل دورسون آباد تا محور قدیم تهران – قم است.

وی ابراز امیدواری کرد: با سفر پرخیر و برکت دکتر رئیسی به شهرستان ری امیدواریم تخصیص اعتبارات برای این پروژه سرعت گرفته و به زودی شاهد فعال شدن مجدد این پروژه باشیم ,پروژه ای که تاثیر بسیار خوبی در کاهش ترافیک جنوب تهران خواهد داشت.

پی نوشت ؛ امیدواریم این فقط یک مصوبه روی کاغذ نباشد و به زودی شاهد رفع این معضل چند ساله شهرستان ری و استان تهران باشیم و همانند مصوبات دولت قبل تنها یک شعار باقی نماند .(این مصوبه توسط این پایگاه خبری پیگیری می شود )

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه