مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

وداع باشکوه اهالی فشافویه با مادر شهید

مردم قدرشناس فشافویه با ادای احترام به ایثارگری مادر شهید ابوالفضل خلیلی در وداعی با شکوه پیکر او را تا خانه ابدی در جوار فرزند شهیدش بدرقه نمودند .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری از فشافویه عصر روز پنجشنبه پانزدهم دیماه در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا ، پیکر مطهر بانوی مؤمنه و مظهر صبر و استقامت ، حاجیه خانم طاهره صفدری مادر بزرگوار شهید ابوالفضل خلیلی بر روی دستان اهالی قدردان ، ولایتی و شهید پرور فشافویه تشییع و در جوار مزار فرزند شهید خود به خاک سپرده شد .

با وجود کاهش شدید دمای هوا مردمان ولایتمدار فشافویه شهرستان ری با همراهی مدیران و مسئولین محلی با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر مادر بزرگوار شهید خلیلی بیعتی مجدد با ارواح طیبه ی شهیدان و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی بستند .

مردم شریف فشافویه به رسم قدرشناسی از ایمان و ایثار حاجیه خانم صفدری مادر فداکار شهید ابوالفضل خلیلی با حضور در مراسم خاکسپاری و‌ اقامه ی نماز در آرامستان امامزاده سید اسماعیل زیوان ، درگذشت این بانوی مکرمه را به بیت سوگوار شهید خلیلی تسلیت گفته و با قرائت فاتحه برای آرامش روح مطهر این بانوی با فضیلت طلب مغفرت و شفاعت فرزند شهیدش را مسئلت نمودند .

شهيد ابوالفضل خليلی متولد سال ۱۳۴۶ در روستای زيوان بخش فشافویه شهرستان ری ، از کودکی به فعالیت در رشته های ورزش باستانی و کشتی پرداخته و در اين زمينه مهارت بسيار زيادی کسب کرده بود . کشتی گیر ۱۸ ساله فشافویه در سال ۱۳۶۴ برای خدمت سربازی به بيرجند اعزام شده و بعد از فراگیری آموزش نظامی به کردستان منتقل میشود . سرانجام پس از گذشت چهار ماه از حضور خود در جبهه های غرب در تاريخ ۱۳۶۵/۴/۱۴ در مریوان به فیض شهادت نائل گردید . 

  عکاس : محمدی فیروزجائی

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه