مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آغاز عملیات اجرایی ساخت دبستان شش کلاسه روستای کلین

عملیات تخریب و ساخت دبستان شش کلاسه شیخ کلینی روستای کلین فشافویه توسط خیّر مدرسه ساز آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، روز سه شنبه هشتم آذرماه و در آستانه ولادت باسعادت حضرت زینب (س) ، آئین آغاز عملیات اجرایی تخریب و ساخت مدرسه شش کلاسه روستای کلین بخش فشافویه با حضور مدیران شهرستان ، مسئولین محلی و خیّر مدرسه ساز برگزار گردید .

لطف الله ستاره فرزند روستای کلین و بانی ساخت این دبستان شش کلاسه اظهار امیدواری نمود این پروژه آموزشی را در مدت یکسال تکمیل کرده و به بهره برداری برساند .

دبستان شش کلاسه شیخ کلینی فشافویه با قدمت بیش از سه دهه فعالیت در سال های اخیر نیاز مبرم به مرمت و بازسازی پیدا کرده بود تا جایی که با نگرانی خانواده های دانش آموزان روستا همراه شده بود .

با اعلام آمادگی لطف الله ستاره چهره اقتصادی و خیّر شهرستان ری عملیات تخریب این مرکز آموزشی روستایی و احداث صفر تا صد یک باب دبستان شش کلاسه به روز و ایمن آغاز گردید و قرار است در مدت دوازده ماه آینده به بهره برداری برسد .


با هماهنگی اداره آموزش و پرورش فشافویه و دهیاری روستای کلین برای ادامه تحصیل تعداد ۶۵ دانش آموزان این روستا در سال تحصیلی جاری ، دبستان روستای خانلق پذیرای آنان شده است .

با تشکر از افرادی که اجرای این پروژه را تسهیل کردند
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه