مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سنگ اندازی پیش پای خیرین مدرسه ساز در فشافویه

دبستان 6 کلاسه شیخ کلینی روستای کلین بخش فشافویه با دارا بودن 65 دانش آموز با توجه به گذر زمان و فرسودگی نیاز به بازسازی و تعمیر دارد و شرایط فرسودگی این مدرسه و خطرات آن یکی از دغدغه های اصلی خانواده های دانش آموزان این مدرسه در این روزها است .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری از فشافویه دبستان شش کلاسه شیخ کلینی روستای کلین بخش فشافویه با دارا بودن ۶۵ دانش آموز با توجه به گذر زمان و فرسودگی نیاز به بازسازی و تعمیر دارد و شرایط فعلی این مدرسه و خطرات آن از دغدغه های اصلی خانواده های دانش آموزان این مدرسه در این روزها است .

شرایط نامطلوب این مدرسه تا حدی رسیده است که لطف الله ستاره یکی از خیران شهرستان ری که روستای کلین روستای مادری این خیر است آمادگی خود را برای ساخت و تحویل یک باب مدرسه جدید با نیت خداپسندانه و دلبستگی به زادگاه خود اعلام کرده است .

حدود دوسال قبل در چهارم دیماه ۱۳۹۹ طی مراسمی با حضور مدیران و مقامات ارشد شهرستان ری و بخش فشافویه از جمله فرماندار وقت ، دادستان شهرستان ، فرماندهی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم در روستای کلین ، کلنگ احداث این مدرسه بر زمین خورد اما متاسفانه تا کنون همکاری لازم با این خیر از طرف سازمان نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس انجام نشده است و با سنگ اندازی ها ومانع تراشی شرایطی را به وجود آورده که خیر مورد نظر از ساخت مدرسه انصراف دهد .

فشافویه

در سالهای اخیر استفاده از ظرفیت خیّرین و نیکوکاران در نوسازی و بهسازی مدارس نقش بسیار پررنگی داشته اما متاسفانه قوانین دست و پاگیر و حاشیه های بی پایان برخی افراد و سازمانها موجب شده تا خیّرین و نیکوکاران فعال در این زمینه از اقدام خود عقب نشینی کنند و در امور خیر دیگری وارد شوند.

انتظار میرود مسئولان بخش فشافویه در این زمینه پیگیری های لازم را انجام داده تا ضمن برطرف کردن دلهره ی خانواده ها و دغدغه هر روزه آنان از وضعیت فعلی مدرسه فرزندان خود ، باعث فرهنگ سازی و همراهی با خیرین و تشویق آنها جهت این اقدام خداپسندانه گردد و از طرفی یک مدرسه با این وضعیت فرسودگی نوسازی شود که خود اقدامی شایسته و قابل تقدیر میباشد .

روستای کلین از توابع بخش فشافویه شهرستان ری با تعداد یکصد و هشتاد خانوار ساکن و حدود ۸۵۰ نفر جمعیت در فاصله ۳۸ کیلومتری از مرکز شهرستان ری واقع گردیده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه