مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در شهرری کشف شد

فرمانده انتظامی شهرری از کشف 40 کیلوگرم شیشه از سوداگران مرگ خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان امروز _سه‌شنبه هشتم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با رصدهای اطلاعاتی از فعالیت اعضای باند سه نفره سوداگران مرگ در این شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، سه موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت با تردد در محل‌های خلوت و بوستان و محل‌های تفریحی، مواد مخدر شیشه در بین جوانان توزیع می‌کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در گشت زنی‌های هدفمند، موتورسیکلت و مشخصات ظاهری متهمان شناسایی شد گفت: همین سرنخ کافی بود تا مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در شرق تهران شوند.

وی تصریح کرد: تیمی از مأموران این پلیس پس از هماهنگی قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی، هر سه متهم را دستگیر و در بررسی‌های دقیق‌تر از این مکان، ۴۰ کیلو گرم شیشه کشف کنند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره اعتراف متهمان به جرم ارتکابی، افزود: هر سه سوداگر مرگ برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه