مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۶ میلیاردی اموال مسروقه از مالخر معروف شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخری در این شهرستان و کشف ۸ دستگاه وسیله نقلیه به ارزش ۶ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: تیم عملیاتی پلیس آگاهی شهرستان ری با رصدهای میدانی تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت شخصی شدند که اقدام به خرید موتورسیکلت های مسروقه در محدوده شهرری و فروش قطعات آن می کرد.

وی گفت: پس از اخذ مجوز های لازم قضائی، روز گذشته تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات منسجم مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه ۷ دستگاه موتورسیکلت کامل و ۲ دستگاه خودرو اوراق شده که همگی مسروقه بودند از مخفیگاه مالخر کشف شد افزود: متهم به همراه اموال کشف شده به مقر پلیس انتقال یافت.

جلیلیان در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کردند، ابراز داشت: در پی جویی های انتظامی متهم به مالخری اموال مسروقه معترف و با دستور قضائی کلیه مال باختگان شناسایی و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه