مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باند سارقان منازل شهرری متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند هشت نفره سارقان منزل در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده خاورشهر و تشکیل چند پرونده، به سرعت تیم های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به کلانتری این محل اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: چکیده پرونده نشان از این داشت که ۲ زن تحت عنوان مستاجر و یا خریدار وارد منازل محدوده خاور شهر شده و با بررسی مسیر های ورود و خروج، محل کمدها و تعداد اتاق ها اطلاعات بدست آمده را در اختیار پنج آقا همدست قرار داده و آنها اقدام به سرقت در زمان مناسب می کنند واموال را به مالخر مشخصی می فروشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: ماموران کلانتری با حضور در محل های سرقت و استفاده از شیوه های نوین و خاص پلیسی سرنخ های متعددی از سارقان بدست آوردند و با در کنار هم قرار دادن ادله های موجود محل اختفاء سارقان در ۲ نقطه از خاورشهر بدست آوردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دیروز پس از انجام هماهنگی های قضایی تیم های عملیات این کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام شدند و در ۲ عملیات هماهنگ و منسجم متهمان را دستگیر کردند و از مخفیگاهشان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ جلیلیان افزود: متهمان در تحقیقات به بزه ارتکابی معترف و مال باختگان شناسایی و پس از دعوت به کلانتری و اخذشکایت و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه