مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زورگیران شهرک صنعتی شمس آباد دستگیر شدند

کشف ۱۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، دستگیری ۳ سارق زورگیر و کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۲ مرکز دپوی غیر قانونی سوخت از جمله خبرهای ۲۴ ساعت گذشته شهرستان ری گزارش شده است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: کارآگاهان این شهرستان در رصدهای اطلاعاتی از تخلیه کالای قاچاق در محدوده شهر ری توسط خودروهای شوتی، مطلع و برای بررسی موضوع به محل تخلیه کالا مراجعه کردند.
 

سرهنگ دوستعلی جلیلیان افزود : در بررسی های اولیه مشخص شد که محل تخلیه کالای قاچاق، یک شرکت تولید مصالح ساختمانی است که مالک شرکت  این مکان را تبدیل به محل دپوی کالا کرده است و خودروهای شوتی با همکاری مدیرعامل  شرکت  به این مکان در حال تردد هستند.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و در بازدید از انبار این شرکت مقادیر فراوانی کالای قاچاق فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت کشف و  توقیف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی های پلیسی ۴۳۳ طاقه پارچه، ۵۲دستگاه کولر گازی، ۴۲دستگاه ماکروویو، چهارهزار و ۶۰۰ عدد لامپ و پنج هزار و ۳۱ کیلوگرم نوار پرده کشف  و متهم  به قاچاق بودن این اموال اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در این رابطه یک  متهم دستگیر شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۲۰  میلیارد ریال اعلام کردند.

پایان راه سارقان زورگیر جاده شنی شهرک صنعتی شمس آباد

  سرهنگ جلیلیان گفت : در پی افزایش سرقت از اتباع کشور همسایه به روش زورگیری  و با تهدید سلاح سرد توسط ۳ نفر با یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ در جاده شنی ما بین حسن آباد تا شهرک صنعتی شمس آباد، دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.

وی عنوان کرد: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد حین گشت زنی یکی از اتباع کشور همسایه را با حالت پریشان مشاهده که در بررسی انجام شده بیان داشت لحظاتی قبل چهار نفر با یک دستگاه پژو سفید رنگ اقدام به سرقت موتورسیکلت و تلفن همراهش به شیوه زورگیری کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: دقایقی از اجرای طرح نگذشته بود که خودروی سارقان با ۳ سرنشین مشاهده که طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه خودرو متوقف و هر ۳ سارق دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از سارقان یک دستگاه  تلفن همراه سرقت شده کشف شد ادامه داد: در مواجه حضوری مال باخته سارقان را مورد شناسایی قرار داد و در این خصوص ۳ مال باخته دیگر نیز سارقان را شناسایی کردند.

سرهنگ جلیلیان  گفت: شناسایی آخرین سارق متواری و کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی دیگر مال باختگان همچنان ادامه دارد.

شناسایی ۲ مرکز دپوی غیرقانونی سوخت

فرمانده انتظامی شهرستان ری  در تشریح این خبر بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان گزارش هایی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در ۲ مرکز دپوی غیر قانونی سوخت در محدوده کهریزک  را دریافت کردند.

وی افزود:تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی پس از هماهنگی های قضائی از هر ۲ محل شناسایی شده بازدید که  ۱۵ هزار لیتر سوخت و فرآورده های نفتی که به صورت غیر قانونی دپو شده بود کشف کردند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند ادامه داد: کارشناسان ارزش تقریبی این کالاها را یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام و پس از توقیف سوخت کشف شده، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه