مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری: طرح برخورد با سالن‌های زیبایی زیر زمینی و غیر مجاز در ری آغاز شد/ ۲ آرایشگاه غیرمجاز پلمب شد

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری گفت : بر اساس بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اتحادیه فعالیت واحدهای غیرمجاز رصد و اقدامات لازم جهت برخورد با تخلفات احتمالی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری، نسرین حسنی رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری با اشاره به پلمب دو آرایشگاه زنانه غیرمجاز در شهرری اظهار داشت: بر اساس بازرسی های انجام شده توسط بازرسان اتحادیه فعالیت این واحدهای غیرمجاز رصد و اقدامات لازم جهت برخورد با تخلفات احتمالی صورت گرفت.
وی افزود: مراتب شناسایی و عملکرد غیرمجاز این واحدها در قالب مکاتبات اداری به اتاق اصناف شهرستان ری و اداره اماکن اعلام و پیگیری‌های لازم برای تسریع و جدیت در برخورد صورت گرفت.
رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری در ادامه گفت: صبح امروز با همراهی اتاق اصناف و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و به دستور جلال زاده معاون محترم دادستان شهرستان ری، طرح برخورد با سالن های زیبایی زیر زمینی و غیر مجاز آغاز و دو واحد غیرمجاز پلمب و دو نفر دستگیر شدند.
حسنی تصریح کرد: فعالیت‌های زیرزمینی آرایشگاه‌های غیرمجاز سلامت جامعه را با خطر مواجه می‌کند لذا آرایشگاه‌های فاقد مجوز باید نسبت به دریافت مجوز اقدام کرده و با آرایشگاه‌هایی که خارج از حوزه و مجوز فعالیت داشته باشند با جدیت برخورد خواهد شد.
رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری در پایان با اشاره به ارائه فعالیت های غیرمجاز پزشکی در برخی آرایشگاه‌ها خاطرنشان کرد: بر اساس ضوابط و مقررات انجام هر گونه خدمات و فعالیت‌های پزشکی در آرایشگاه‌ها مانند فروش کرم‌های پوستی دست ساز، انجام لیزر، خدمات مراقبت پوستی، تتو، بوتاکس، تزریق ژل و … در سالن‌های زیبایی غیرقانونی است و در صورت مشاهده این گونه تخلفات با همراهی شبکه بهداشت شهرستان ری با متخلفان برخورد خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه