مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری : مردم گرانفروشی نان را گزارش کنند

فرماندار ری گفت هر گونه گرانفروشی نان های سنتی تخلف است و از مردم میخواهیم هر جا گرانفروشی دیدند از طریق سامانه های 124یا 135 گزارش دهند تا برخورد شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه هرگونه افزایش قیمت نان های سنتی اعم از بربری، سنگک، لواش، تافتون و… توسط نانوایان تخلف است، افزود: همشهریان می‌توانند از طریق سامانه های تلفنی ۱۲۴ و ۱۳۵ تخلفات صورت‌گرفته در این حوزه را گزارش نمایند.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به قیمت گذاری جدید نان‌های فانتزی بدلیل آزادسازی قیمت آرد توسط دولت افزود: از ابتدای اردیبهشت با اعلام وزارت جهاد کشاورزی به دلیل اینکه آرد نان‌های فانتزی به قیمت آزاد به نانوایان ارائه شد، قیمت آن در کشور رقابتی می‌باشد و شامل قیمت گذاری نیست.

 

زمانی گفت: مطابق اعلام وزیر محترم جهاد کشاورزی آزادسازی آرد برای نان فانتزی و ماکارونی و امثالهم، هرچند تصمیم سختی بود اما جلوی فساد را خواهد گرفت و با پرداخت یارانه مستقیم به مردم، انشاالله هزینه تحمیل‌شده جبران خواهد شد.

 

فرماندار ری در پایان عنوان کرد: علاوه بر گزارشات مردمی با تمهیدات درنظر گرفته شده در سطح شهرستان، تیم های مشترک بازرسی با محوریت کمیته اقدام مشترک و ستاد تنظیم بازار شهرستان بصورت فعال در تمامی شهرها و روستاهای ری مستقر بوده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف با واحد مربوطه مطابق قانون برخورد خواهند شد.

 

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه