مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری سودا گر مرگ در حسن آباد فشافویه

فشافویه -فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مواد فروشی که در محدوده حسن آباد که به توزیع تریاک می پرداخت خبر داد

 

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مواد فروشی که در محدوده حسن آباد فشافویه که به توزیع تریاک می پرداخت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳کیلو و ۵۴۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد با رصد های میدانی ، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی شخصی شدند که در شهرک بهشت اقدام به فروش مواد مخدر می کرد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص برای دستگیری متهم انجام پذیرفت اعلام داشت: تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد پس از حضور در محل طی یک عملیات هماهنگ و منسجم متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از این مکان ۳ کیلو و ۵۴۰ گرم تریاک و به همراه متهم به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان گفت: با اعلام بر اینکه متهم دارای سوابق متعدد کیفری است گفت پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی گردید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه