مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عضو خبرگزاری فارس در بین برترین های شهرستان ری

شهرستان ری – محمد حسینی، عضو خبرگزاری فارس در بین برترین‌های شهرستان ری در حوزه رسانه، تقدیر شد.

اولین جشنواره برترین‌های شهرستان ری همزمان با ایام پایانی سال ۱۴۰۰ و در راستای جهاد تبیین، خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری مطالبات شهروندان، در حوزه‌های کارآفرینان، هنرمندان، گروه‌های جهادی، ورزشکاران، مسؤولان و سایر موارد برگزار و نفرات برتر با نظرات و آرای مردم انتخاب و تقدیر شدند.

بر همین اساس، ۱۰ نفر کاندید برترین‌ها در هر حوزه از اوایل اسفندماه از طریق رسانه‌ها به مردم معرفی شدند و مردم با در نظر گرفتن شاخص‌هایی همچون پیگیری مشکلات شهروندان و امور شهرستان، کاندیداهای خود را انتخاب کردند که در هر حوزه، سه نفر به عنوان «برتر» برگزیده شدند.

آیین اختتامیه و تقدیر برترین‌های جشنواره در فرهنگسرای ولا با حضور مسؤولان شهرستان و برگزیده شدگان برگزار و از نفرات برتر با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

«محمد حسینی» از خبرگزاری فارس در حوزه رسانه به عنوان برترین خبرنگار شهرستان انتخاب و در این مراسم تقدیر شد.

محمد حسینی فعال فرهنگی و رسانه‌ای در حاشیه مراسم اختتامیه با اشاره به اهمیت فریضه جهاد تبیین و وظیفه سنگین رسانه‌ها اظهار کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب عکس منتشر شده از بیعت همافران با امام خمینی(ره) را نمونه‌ای از اثر ماندگار کار تبیینی برشمردند و گفتند؛ «عامل ماندگاری و اثرگذاری آن حادثه تاریخ‌ساز و تحول‌آفرین، همان قاب تصویر هنرمندانه‌ای بود که با امکانات رسانه‌ایِ محدود آن روز منتشر شد و این نشان‌دهنده اثر بی‌بدیل روایت‌گریِ درست از حوادث است»، باید نسبت به رسالت سنگینی که بر دوش تک‌تک ما وجود دارد آگاه‌تر و وظیفه‌شناس‌تر باشیم.

وی با بیان اینکه رهبری بارها بر مسئله جهاد تبیین خطاب به جوانان و دانشجویان تاکید کردند و اخیرا مستقیم رسانه را خطاب قرار دادند، گفت: همه ما باید با نوآوری و سخن نو در این زمینه به معنای واقعی کلمه جهاد کنیم.

دبیر خبرگزاری فارس در ادامه به تشکیل کارگروه رسانه شورای شهرستان ری همچنین جشنواره برترین‌ها در راستای عمل به جهاد تبیین اشاره و اضافه کرد: در اولین گام برای احصاء و اولویت بندی مشکلات مردم، با توجه به اهمیت رسانه در این برهه از زمان و ایجاد یک شبکه ارتباطی، اولین کارگروه در حوزه رسانه تشکیل شد و اتفاقات مهمی در همین مدت کوتاه رقم خورد و امیدوارم با همراهی مسؤولان اقدامات خوبی برای ری و مردم به سرانجام برسد.

حسینی اولین جشنواره برترین‌های شهرستان ری را اقدامی ماندگار و جهادی توسط یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های ری عنوان کرد و یادآور شد: شهرری از دیرباز تاکنون در همه عرصه‌ها چهره‌های ملی بالقوه و اثرگذاری تقدیم نظام و انقلاب کرده ولی بیشتر آن‌ها شایسته و بایسته مورد توجه و تقدیر قرار نگرفته‌ و از ری بار سفر بسته و رفته‌اند.

وی با بیان اینکه در غفلت و خواب مسؤولان این جشنواره توسط اعضای کارگروه رسانه‌ شورای شهرستان ری برگزار شد، خاطرنشان کرد: باید به نام آورانی که از ری برخواسته و خوش می‌درخشند بهای بیشتری بدهیم و چنین جشنواره‌هایی را در طول سال برگزار کنیم.

 با توجه به تکلیفی که اقشار مختلف از جمله رسانه‌ها در خصوص جهاد تبیین برعهده دارند، جشنواره برترین‌های شهرستان ری برگزار شد تا ظرفیت‌های افراد برتر در همه حوزه‌ها برای تبیین حقایق انقلاب اسلامی بکارگیری شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه