مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تصادف 206 با درخت در شهرری یک کشته داد

شهرری – برخورد شدید خودرو سواری با درخت حاشیه خیابان، منجر به مرگ مرد جوان و مجروح شدن دو سرنشین دیگر شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری در ساعت 26 دقیقه بعداز نیمه شب گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از برخورد یک دستگاه خودروی سواری با درخت حاشیه خیابان واقع در شهر ری، میدان فرمانداری، خیابان غیبی خبردادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 9 و گروه امداد و نجات 17 را به محل حادثه رهسپار کرد.

علی دارابی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با سه سرنشین مرد و زن در حین حرکت در خیابان مذکور به علت نامعلومی به یکباره از مسیر اصلی خود منحرف شد و پس از گذر از روی جدول حاشیه خیابان و ورود به فضای سبز بوستان، به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و متوقف شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دو نفر از سرنشینان در داخل اتاقک خودرو محبوس شده بودند، نیروهای آتش نشانی بی درنگ با استفاده از ابزار تخصصی نجات به مصدومین دسترسی پیدا کرده و توانستند هر دو سرنشین محبوس شده را به بیرون از خودرو منتقل کنند.

دارابی تصریح کرد: پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس، مرگ یکی از سرنشینان که مردی 24 ساله بود و در داخل اتاقک خودرو گرفتار شده بود، تائید و اعلام شد.

وی افزود: دو سرنشین دیگر خودرو شامل زن و مرد 18 و 23 ساله ای که در این حادثه دچار آسیب دیدگی نیز شده بودند، برای مداوا به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

دارابی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از تحویل مصدومین به عوامل اورژانس، اقدام به ایمن سازی نهایی خودرو و محل حادثه کرده و شخص فوت شده را به عوامل نیروی انتظامی تحویل دادند.

این فرمانده آتش نشانی در پایان گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط عوامل پلیس راهور منطقه بررسی و اعلام خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه