مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری زورگیران محدوده خیابان استخر شهرری

شهرری -فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ نفر سارق زورگیر خبرداد که با تهدید سلاح سرد گوشی ها و اموال جوانان را به سرقت می بردند .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت : در پی مراجعه اهدی از شهروندان به کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری در خصوص اینکه شب گذشته در محدوده خیابان استخر ۳ جوان با تهدید سلاح سرد ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه وی را به سرقت برده اند ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری ۱۷۲ قرار گرفت .

وی افزود : تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ با رصدهای میدانی ، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور سارقان شدند .

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت اعلام داشت : مأموران انتظامی کلانتری ۱۷۲ طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از محل اموال سرقت شده شاکی از محل کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه متهمان مورد شناسایی مالباخته قرار گرفتند گفت : در تحقیقات انجام شده زورگیران سابقه دار به بزه ارتکابی معترف و پس از اخذشکایت شکات پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی گردیدند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه