مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افزایش یک‌هزار میلیاردی بودجه بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم‌های مطهر

سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در نشستی با اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری از پیشنهاد افزایش یک‌هزار میلیاردی بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم‌های مطهر خبر داد.

سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در نشستی با اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری اظهار کرد: به شهادت آمار بیشترین وقت خود را برای حل مسائل ری اختصاص داده‌ام ولی طبق قانون و وظیفه نمی‌توانم نسبت به موضوعات تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس همچنین مباحث ملی و کلان کشور بی‌تفاوت بوده و در این زمینه باید مسؤول و پاسخگو باشم.
وی با تقدیر از تشکیل کارگروه رسانه شورای شهرستان ری گفت: رسانه‌های محلی نقش مهمی دارند و برای دیده شدن بیشتر و بهتر باید قوی و اثرگذاری خود را اثبات کنند.
عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی کارگروه رسانه شورای شهرستان ری را اثرگذار و مؤثر در روند پیشرفت شهرستان دانست و افزود: اصحاب رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی اگر مطالبات و پیگیری‌های خود را همراه با دقت و تعامل افزون‌تر انجام دهند، اثرگذاری خود را صدچندان می‌کنند.
یزدی‌خواه با اشاره به اهمیت صداقت و بیان دقیق و واقعی مطالبات مردم توسط رسانه‌ها عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، از ارتباط رسانه‌ای، گفت‌وگو با مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها توسط پیگیری و انعکاس کارگروه رسانه شورای شهرستان استقبال می‌کنم.
وی نقطه‌زنی و بیان موضوعات اساسی را از جمله وظایف قابل اهمیت این کارگروه برشمرد و یادآور شد: هر چه اخبار مستندتر و دغدغه قشر بیشتری از جامعه را بزند مورد اقبال بیشتری از مردم قرار می‌گیرد و امیدوارم با این ظرفیت ایجاد شده مجلس و شورای شهر در کنار هم بهتر برای حل و فصل مشکلات گام بردارند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم به دو مطالبه مهم و دارای اولویت اشاره و تاکید کرد: حاشیه‌نشینی در شهرستان ری که از خدمات اجتماعی محروم یا به طور حداقلی برخوردارند، از مواردی است که باید بیشتر به آن بپردازیم.
یزدی‌خواه مورد بعدی را مطالبات ری از شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: باید ضمن افزایش اختیار شهردار منطقه 20 و ارتقای جایگاه شهرداری این منطقه، حق شهروندان و مابه‌ازای شلوغی شهرری به واسطه دفن پسماندها، دفن اموات، انتقال روان آب‌ها و فاضلاب و موارد دیگر را منصفانه با تعریف پروژه‌های جدید، کمک به توسعه شهری و تقویت مالی منطقه بپردازد.
وی در ادامه این دیدار از پیشنهاد افزایش یک‌هزار میلیاردی بازسازی بافت فرسوده اطراف حرم‌های مطهر خبر داد و افزود: در بودجه سال گذشته این رقم یک‌هزار میلیارد پیش‌بینی شده بود که در بودجه سال 1401 پیشنهاد دو هزار میلیاد تومانی داده شده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با محقق شدن این موضوع سه پروژه بزرگ در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را دنبال می‌کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه