مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هوشمند سازی پلیس بصورت آزمایشی از ری کلید خورد/اگر فضای مناسب بدهند کلانتری شمس آباد و علائین تایک ماه دیگر راه اندازی می شود

فرماندهی پلیس شهرستان ری در اولین نشست خبری با رسانه ها ضمن ارائه گزارش تحول انتظامی در سطح شهرستان ری از آغاز هوشمند سازی پلیس بصورت پایلوت از شهرستان ری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری اولین نشست خبری فرماندهی پلیس شهرستان ری با اصحاب رسانه صبح امروز در ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان ری با حضور فرماندهان کلانتری ها و معاونت های مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان ری برگزار شد .

در این نشست سرهنگ دوست علی جلیلیان ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده از آغاز هوشمند سازی پلیس کشور بصورت آزمایشی در ری خبر داد .

وی گفت :برای اولین بار در سطح کشور  این طرح در شهرستان ری اجرا شد و در این طرح ارتباط الکترونیکی(تصویری) با قوه قضاییه برقرار و طرفین دعوا و مرجع های رسیدگی موضوع را بررسی می کنند .

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه وجود اتباع مهاجر غیر قانونی در شهرستان ری را یک تهدید برای منطقه دانست و افزود باید برای این معظل برنامه های جدی وجود داشته باشد تا در آینده با مشکلات عدیده ای روبرو نباشیم .

جلیلیان اظهار داشت : با افزایش ظرفیت های فرماندهی انتظامی هنوز هم مشکلات زیادی پیش رو داریم یکی از این مشکلات که توان نیروی پلیس را گرفته است بحث تخریب و رفع تصرف بناهای غیر مجاز در شهرستان ری است که امید داریم مسئولین مربوطه کار را به شیوه ای پیش ببرند که کار به رفع تصرف و تخریب نرسد و در همان مراحل ابتدایی کار جلوگیری شود .

وی تاکید کرد : برنامه های فرهنگی یکی از اولویت های فرماندهی انتظامی شهرستان ری است به صورتی که ما پرونده هایی غیر امنیتی و جنایی را از معاونت قضایی به معاونت اجتماعی ارجاع می دهیم تا به عنوان یک معضل اجتماعی بررسی و رسیدگی شود و در همین راستا مرکز مشاوره شهید رحیمی بصورت شبانه روزی در فرماندهی انتظامی شهرستان ری میزبان شهروندان است .

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت وسعت استحفاظی شهرستان ری 3 برابر تهران بزرگ با 75 کلانتری است و باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم اما ما پذیرفته ایم با همین شرایط بهترین امنیت را برای مردم تامین کنیم و در طول 6 ماهه گذشته 14 درصد کاهش سرقت  4 در صد افزاییش کشف  34 در صد افزایش دستگیری سارق با توجه مشکلات اقتصادی و شرایط جامعه یک آمار بسیار خوب برای شهرستان ری است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید که دلسوزانه برای مردم کار می کنند مشکلات اجتماعی کمتر شود .

جلیلیان خطاب به رسانه ها گفت : ما منکر مشکلات در حوزه کاری خود نیستیم اما باید منصفانه به خدمات پلیس نگاه کنیم و در جاهایی که ضعف مشاهده می کنید که از نگاه ما دور مانده است این موضوع را با ما در میان بگذارید چرا که به اعتقاد بنده رسانه ها می توانند از برخی مدیران اجرایی شهرستان ری کارآمد تر باشند .

وی در خصوص احداث کلانتری ها در بخش های مورد نیاز گفت اگر فضای مناسب برای کلانتری در اختیار ما قرار گیرد کلانتری شمس آباد و کلانتری علائین در دهه مبارک فجر افتتاح می شود 
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه