مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف بیش از 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در کهریزک

کهریزک – سرهنگ دوستعلی جلیلیان از کشف بیش از 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در کهریزک و دستگیری 2 قاچاقچی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از خبرگزاری تسنیم ، فرمانده انتظامی شهرستان ری  با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق در کهریزک اظهار داشت: تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی محل دپوی فرآورده‌های نفتی قاچاق در کهریزک شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی در محل حاضر و در بازدید از محل 44 هزار و 500 لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف و در این رابطه 2 نفر قاچاقچی سوخت نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه ارزش تقریبی اموال کشف شده حدود 6 میلیون ریال است گفت: با دستور قضایی تمامی سوخت‌های کشف شده تحویل شرکت نفت گردید و متهمان نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: این فرماندهی به جهت بالا رفتن ارتقای امنیت و آرامش در شهرستان ری به‌صورت شبانه‌روزی با تمام توان و امکانات در خدمت شهروندان عزیز ساکن حوزه استحفاظی شهرستان ری است و شهروندان بدانند این فرماندهی در بحث امنیت و برخورد با سارقان، بزهکاران، موادفروشان، اراذل‌ و اوباش و مزاحمان خیابانی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه