مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باندسارقان دریچه های فاضلاب در شهرستان ری دستگیر شدند

شهرستان ری – فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری باند سارقان دریچه های فاضلاب در شهرستان ری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشرح این خبر گفت : به دنبال چندین فقره سرقت دریچه های فاضلاب در محدوده شهرری شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار کلانتری 131 شهرری قرار گرفت .

دوستعلی جلیلیان افزود تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری با رصد‌های میدانی و تحقیقات تخصصی و با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور یکی از سارقان شدند و پس از هماهنگی‌های قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر وبه کلانتری ۱۳۱ انتقال یافت.

این مقام انتظامی در ادامه اعلام داشت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به بزه انتسابی با همکاری ۲ همدستش اعتراف و ماموران موفق شدند در ادامه بررسی‌های پلیسی مخفیگاه همدستان سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی این ۲ سارق را نیز دستگیر کردند.
سرهنگ جلیلیان افزود: متهمان با جانمایی محل‌های سرقت به ۴۰ فقره سرقت دریچه فاضلاب در محدوده شهرری، دولت آباد و نقاط دیگر اعتراف کردندوپس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه