مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مراسم وداع با پیکر مرحوم «سیدهادی موجانی» برگزار شد

مراسم وداع با پیکر مرحوم «سیدهادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز و رییس فقید مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش و مقامات عالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سیدهادی موجانی از خیرین بنام و رییس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، بامداد دوشنبه ۱۳ دی‌ماه دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم موجانی در ساخت بسیاری از مدارس جنوب تهران و شهرستان ری مشارکت و نقش موثر و بسزایی داشت و دانش‌آموزان بسیاری در مدارس احداثی این خیِر نیک اندیش مشغول تحصیل هستند.

مراسم وداع با پیکر مرحوم موجانی امروز پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و جمعی از شخصیت‌ها، مقامات عالی و مردم نوع‌دوست کشورمان از مقابل منزل وی انجام شد تا در استان قم و در جوار بارگاه نورانی حضرت معصومه (س) آرام گیرد.

در این مراسم همچنین، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مدیران عالی حضور داشتند و ضمن ابراز همدردی با خانواده معزا، برای مرحوم موجانی که با اندوخته خود در راه مدرسه‌سازی مشارکت داشت، طلب غفران الهی داشتند.

مراسم ختم مرحوم موجانی، خیر مدرسه‌ساز و رییس فقید هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران جمعه ۱۷ دی ماه از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در مسجد الغدیر واقع در خیابان میرداماد برگزار خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه