مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال درحسن آباد کشف شد /دستگیری سارقان تعویض روغنی های شهرستان ری

حسن آباد فشافویه – فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: هشت دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در حسن‌آباد فشافویه این شهرستان کشف شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم عملیات کلانتری ۲۷۶ حسن‌آباد این شهرستان پس از هماهنگی قضایی با همراهی مامورین اداره برق در بازدید از محل یک نفر را دستگیر و هشت دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال که به صورت غیر مجاز فعال بود کشف شد.

وی اظهار داشت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در پی رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی یک واحد گاوداری شدند که در آن به نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاههای استخراج ارز دیجیتال اقدام می کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

دستگیری سارقان مغازه تعویض روغنی 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ با 2 نفر سرنشین مشکوک شدند که پس از متوقف کردن و بررسی اصالت خودرو مشخص شد  پلاک مربوط به خودرو نیست و در بازدید خودرو تعداد ۹۰ قوطی پنج لیتری روغن موتور خودرو، ۹ قوطی واسکازین و ۲۰ قوطی ضدیخ  به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: متهمان که در خصوص پلاک خودرو و اموال کشف شده حرف های ضد نقیض می‌زدند جهت بررسی بیشتر به کلانتری ۲۱۱ قلعه نو منتقل شدند.

جلیلیان گفت: متهمان در تحقیقات انجام شده به سرقتی بودن پلاک‌های نصب شده روی خودرو و سرقتی بودن اموال کشف شده معترف شدند و اعلام کردند پس از سرقت پلاک و نصب آن بر روی خودروی خود در محدوده قرچک تمام اموال را از یک مغازه تعویض روغنی سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه شاکیان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند، یادآور شد: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

دستبند پلیس بر دستان زورگیران کهریزک  

جلیلیان اظهار داشت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۰ کهریزک با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و محل اختفاء سارقانی شدند که در محدوده روستای مجیدآباد کهریزک با توسل به زور به سرقت تلفن همراه شهروندان اقدام می کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضایی تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۰ کهریزک طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر سه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از محل ۱۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

این مسئول ادامه داد: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه انتسابی معترف شدند و تا کنون سه نفر شاکی شناسایی و نسبت به متهمان اعلام شکایت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه شناسایی دیگر مالباختگان همچنان ادامه دارد، یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه