مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

معضل بوی بد کانال آب عباس آباد شهرری ۱۲ ساله شده است

عباس آباد شهرری – عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: مشکل بوی بد در کانال آب عباس آباد منطقه شهرری۱۲ سال است که پابرجاست و مردم را آزار می دهد.

جعفر بندی شربیانی روز سه شنبه در سی و سومین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مشکل، از وزیر نیرو خواست که برای حل این معضل دست بکار شود.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از منطقه ۲۰ تهران اظهار داشت: این مشکل بارها توسط شهروندان و شورایاران به مسئولان آب منطقه ای گفته شده اما هیچ اقدامی برای حل آن صورت نگرفته است، از این رو از شخص وزیر نیرو درخواست می‌کنم که گره مشکل منطقه عباس آباد را باز کند.

بندی شربیانی تصریح کرد: نه تنها هیچ یک از ما اعضای شورای شهر بلکه هیچ مسئولی نمی‌تواند در جوار این کانال با حجم زیادی از بوی تعفن زندگی کند.

در این ارتباط محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به صحبت های شربیانی از اختصاص بودجه قابل توجه برای رفع معضل کانال عباس آباد شهر ری خبر داد.

وی با اشاره به تذکر عضو هیئت رئیسه شورا در خصوص کانال عباس آباد شهرری که زمینه ساز مشکل بسیاری برای ساکنان منطقه شده است، گفت: در بازدیدی از منطقه ۲۰ در طرح رصد، شاهد مشکلات عدیده ای در کانال عباس آباد بودیم که با هماهنگی شهرداری، مبلغ قابل توجهی در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ به این موضوع اختصاص داده شد تا همکاران منطقه کار را برای رفع مشکل و معضلات این کانال آغاز کنند.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی مشکلات و انجام اقدامات پیشگیرانه از نتایج بازدیدها و بررسی های میدانی است ادامه داد: همین رویکرد باعث شده تا بسیاری از مشکلات شناسایی و تعیین تکلیف شوند و امیدواریم شهرداری در خصوص رفع این مشکل سرعت عمل داشته و شاهد نتیجه بخشی عملکرد در این حوزه در آینده نزدیک باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه