مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان سریالی دندانپزشکی ها در شهرستان ری دستگیر شدند

شهرستان ری -فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق سرقت های سریالی از دندانپزشکی های شهرستان ری خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را بیش از 20 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مطب “دندانپزشکی” در شهرستان ری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان شهرستان ری قرارگرفت.

وی افزود: تیم عملیات پلیس آگاهی ری با رصدهای میدانی، تحقیقات تخصصی و با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی 2 سارق را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه اعم از دستگاه رادیو گرافی، لپ تاپ، تلویزیون ال ای دی و تجهیزات دیگر پزشکی و غیره کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده متهمان سابقه دار ضمن اقرار به بزه ارتکابی به 4 فقره سرقت دیگر از دندانپزشکی و یک فقره سرقت از دفتر اتحادیه ای در شهرری معترف شدند، ادامه داد: در این رابطه 5 شاکی شناسایی که پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را 20 میلیارد ریال اعلام کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه