مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 20 تن مواد احتکار شده پتروشیمی در شهرستان ری

شهرستان ری – رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرری از کشف و ضبط ۲۰ تُن مواد پتروشیمی احتکاری از انباری در شهرری خبر داد و گفت: ارزش تقریبی این مواد ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،موسی احمدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط ۲۰ تن انواع مواد پتروشیمی احتکاری در یکی از انبارهای شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: ارزش تقریبی این مواد احتکاری ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.

احمدی با بیان اینکه این کالاها به جرم احتکار و کم فروشی با هدف افزایش قیمت‌ها ضبط شده اند گفت: پرونده مالک این اقلام برای رسیدگی و تعیین جریمه به مراجع قضائی ارجاع شد تا حکم لازم در این زمینه صادر شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرری بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار یکی از مهم‌ترین وظایف و رویکردهای ما در شهرستان است که به این ترتیب روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده شده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

وی افزود: در مبارزه با قاچاق کالا و احتکار اجناس و طمع ورزی های برخی افراد به شدت مصمم هستیم و با آنها به طور جدی برخورد می‌کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه